czwartek, 21 stycznia 2016

pościel dla dziecka 135x100cm


Dobry wieczór:)
dzisiaj zamieszczam zdjęcia pościeli jaką szyłam. Głównie dla dzieciaczków z mojej rodziny.

Ten poniżej szyłam niedawno: jest o zestaw do pokoju dwóch małych mężczyzn. Nowo narodzonego chłopca i jego prawie 3-letniego brata. 3 podusie w gwiazdy i girlanda.

pościel na kołdrę 135x100cm,poduszkę 60x40cm i ochraniacz na szczebelki
oraz ozdobna girlanda na łóżeczko
tutaj cały zestaw

Moja córcia doczekała się dwóch kompletów pościeli:


to jest dwustronna pościel dla mojego Chrześniaka.




i jeszcze taka podusia z minky 60x40cm powstała

5 komentarzy:

  1. Wow piękne, z pewnością chłopcy się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pościele, szczególnie podoba mi się ta w wiejskie zwierzątka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje pościele i podusie i wszystko co szyjesz jest rewelacyjne :)Świetnie dobierasz wzory tkanin...:)Obdarowani na pewno zachwyceni :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)