piątek, 22 stycznia 2016

poduszka hand made

Tak jak pisałam, nadrabiam zaległości w zamieszczaniu zdjęć dlatego dzisiaj będzie sporo poduch, które szyłam:)

ta poniżej dla mojej córeczki. Tak się starałam aby była nie wiadomo jak piękna i miała być "w zamian"... w zamian za starą wymiętoloną poduszkę w kropki którą uszyłam jakieś 2 lata temu... ale moja 2,5-letnia  córka ma swoje zdanie i kot leży w kącie, a poduszka w kropki MUSI BYĆ zawsze wieczorem przy zasypianiu i koniec kropka... chyba sama będę spała na tym kotku:) mi się podoba:)
a to ta kropkowa poducha która wygrywa ze wszystkimi poduchami świata:)


te dla siostrzeńców. bardzo lubię tą tkaninę ze zwierzakami:)
 z matrioszkami

 i przy okazji jeszcze skrzyneczka na prezent




 miłej nocki

8 komentarzy:

  1. Żółte zielone kolorowe- uwielbiam takie poduchy! Są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółte zielone kolorowe- uwielbiam takie poduchy! Są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No Ewelinko cudne te poduszki, a ta z kotkiem rewelacyjna, może dlatego, że ja jestem miłośnikiem kotów i dodatkowo uwielbiam fioletowy kolor, ale pozostałe też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, mój synek na pewno zwariowałby na punkcie tej z pojazdami;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduchy cudne :)A co do przyzwyczajeń naszych pociesz to tak już jest,że nowe,ładne i pachnące to nie to samo co podusia,czy pluszak ze swojskim zapachem :) Ja pamiętam jak młodemu podarła się pieluszka do zasypiania(ze starości)..nie było,mowy o nowej i trzeba było starą pozszywać...ma ją do dzisiaj....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no nieźle:) tak to właśnie jest:)

      Usuń
  6. Piękne poduchy, ale ta ukochana wiadomo... najlepsza w świecie i żeby nie wiadomo jak była wymiętolona to i tak jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne te poduszki! A ta z kotkiem to już w ogóle dzieło sztuki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)