wtorek, 12 stycznia 2016

pamiątki na Chrzest Św

Bardzo się cieszę, że jednak do mnie zaglądacie:) Postaram się w takim razie zrobić jakiś mały porządek na blogu w "wolnej chwili"nie obiecuję, że nastąpi to szybko ale się postaram. A tymczasem będę sukcesywnie zamieszczać zdjęcia zaległych prac. W związku z tym, ze w zeszłym tygodniu mój synek przyjął Sakrament Chrztu Św, pokażę kilka pamiątek które przygotowywałam właśnie na taką okazję.

Ta karteczka jest właśnie dla mojego synka


A to zaległe zdjęcia:

Skrzynka z zawieszkami dla niemowląt i kartką pamiątkową:


a to dla innego chłopca-naszego sąsiada:)




dobranoc:)

4 komentarze:

  1. Ale cuda! Wspaniałe prace. Twoje skrzynie są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowności, jestem pod ogromnym wrażeniem twoich prac :)
    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi miło:) dziękuję Wam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)