piątek, 8 stycznia 2016

ozdoby na Boże Narodzenie Hand made

Mój blog został zapuszczony...... nie ogarniam już wpisów na nim...jednocześnie wrzucam zdjęcia na fb na  Efffkowepasje (a właściwie staram się, bo też to często gęsto nie wychodzi mi regularnie) ......mam masę zdjęć do opublikowania, a czasu zero....a raczej na minusie:) Myślicie, że jest sens? zagląda ktoś w ogóle jeszcze do mnie?  Póki co pokazuję zdjęcia świątecznych rzeczy, które w tym roku robiłam:

Zawieszki na choinkę:


Moje ukochane renifery 
i masa girland:
\








pozdrawiam cieplutko:)

8 komentarzy:

  1. Zagląda ,zagląda :)Zawsze są chętne oglądać takie cudeńka jakie tworzysz:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaglądam, ja!
    Ależ u Ciebie intensywnie ze świątecznymi ozdobami - podziwiam, bo ja szyć nie potrafię...
    totalnie oczarowała mnie rodzinka reniferów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że jeszcze tu zaglądamy :) Ozdoby są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również z przyjemnością zaglądam :-)
    Ale cuda dziś pokazujesz. Te reniferki są po prostu wspaniałe! Jestem zachwycona. Pozdrawiam i przesyłam spóźnione życzenia Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cuda! Pokazuj koniecznie! :)
    Ozdoby są przepięknie wykonane i szalenie mi się podobają! :)
    Czekam na kolejne posty! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu jak się cieszę, że jesteście jednak ze mną:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)