wtorek, 21 lipca 2015

Nowe życie i powrót do blogowania

Witajcie,  mam nadzieję, że ktoś tu czasem jeszcze zagląda.... prawie dwa miesiące mnie nie było.... Nie, nie dlatego, że wyjechałam gdzieś do ciepłych krajów lub dlatego, że mi się nie chciało... Ciągnie mnie do rękodzieła, a czasu brak... przy dwójce małych dzieci już ciężej jest...:) Zwłaszcza, że drugie przechodzi bunt dwulatka i zazdrosne jest o to nowe dzidzi przez co potrzebuje więcej uwagi:) 
28 maja urodziłam synka. Niestety prawie miesiąc spędziliśmy w szpitalach- na razie nie mam siły o tym pisać więcej. Na razie jest ok. Ważył 4270g, a więc moje obawy co do wagi potwierdziły się i długi był na 58cm. Nie wiem jakim cudem dałam radę naturalnie ale dałam... Janek jest cudowny jak każde dziecko każdej matki:) i rzeczywiście robi mi pobudki ok 4 lub 5 na d ranem tak jak kopał mnie będąc jeszcze w brzuchu.
Przedstawiam Wam moją iskierkę:)



Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia:)

16 komentarzy:

  1. Ale piękna dziecinka! Gratuluję Ci serdecznie. Niech się zdrowo chowa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:) i wytrwałości;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to duży ten Twój maluszek byl jak się urodził :)
    Zdjęcia przepiękne! Gratulacje :) dużo zdrówka dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  4. Duża dzidzia się urodziła:)) gratulacje dla dzielnej mamy i silnego synka:)) śliczny maluszek i cudną sesję zdjęciową nam pokazałaś. Życzę dużo zdrówka i najmilszych chwil z dzieciaczkami:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodziak :***** Życzę duuużooo zdrówka i miłości :*** A Tobie Kochana siły i cierpliwości :**** Piękna sesja :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Błogosławieństwa i opieki aniołów Wam życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Błogosławieństwa i opieki aniołów Wam życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Błogosławieństwa i opieki aniołów Wam życzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje :) Tak się składa,że ja urodziłam córeczkę Natalkę 28 maja 2 lata temu :) i ważyła 4170 g i 58 cm miała, i też naturalnie rodziłam :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokoju życzę i zdrówka:) Wasze wspólne zdjęcie urocze;) Poduszki ubrane wyglądaja fajowo;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje Mamusiu :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! śliczny maluszek:))) tez mam takiego rannego ptaszka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. moje gratulacje malutki aniolek śliczniutki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)