czwartek, 14 maja 2015

prezent na 50-te urodziny

Dzień dobry:)
Dzisiaj chcę powiedzieć, że strasznie współczuję, wszystkim, którzy muszą wstawać do pracy o jakiś dziwnych nocnych porach. Mały w brzuchu kręcił i wiercił  mi się od 4.30 i od tej pory też nie zmrużyłam oka... Wstałam dosyć szybko, bo już nie wiedziałam z którego boku na który się przekręcać:) Ciężko było ale teraz jakoś doszłam do siebie:)

Nie pokazałam Wam jeszcze szafki na klucze, którą zrobiłam kilka lat temu....




oraz zestawu na 50-te urodziny ukochanej cioci.




Miłego dnia:)

4 komentarze:

  1. Proste, a jakie efektowne :) szafka na klucze mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace! Szafeczka prezentuje się bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe cuda! Szadka na kluce jest wspaniała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)