sobota, 14 marca 2015

Rozdawajka

Witajcie:) zaglądacie tutaj? Tak jak obiecałam będzie rozdawajka- w końcu:) Zasady ogólnie znane:


Zasady zabawy:
1) dołącz do obserwujących mojego bloga Efffkowepasjeblogspot.com
2) udostępnij zdjęcie konkursowe rozdawajki 
3) w komentarzu pod zdjęciem konkursowym wyraz swoją chęć udziału w konkursie, z zaznaczeniem interesujących kolorów.

Uwaga! wszystkie warunki muszą być spełnione aby wziąć udział w losowaniu.

Losowanie odbędzie się 31 marca tak aby króliki przykicały jeszcze na Wielkanoc

Miłego dnia:))

35 komentarzy:

  1. Śliczne :) Chętnie stanę się właścicielką różowego i szarego:) Obserwuję Twój blog od dawna:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna królisie :) Chętnie przygarnę żółtego lub niebieskiego :) banerek w zakładce o konkursach,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są! Chcę takiego więc staję do kolejeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodycz!!! Aż mi ślinka pociekła :) Różowy i szary byłby dla mnie idealny :-) Efffkowe pasję luuubuę od dawna :)) Banerek już leci na mojego bloga :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z miłą chęcią dołączam do zabawy, a obserwuję od dawna! Króliczki są cudne, absolutnie każdy kolor by mnie zadowolił :-) Serdecznie pozdrawiam - CreaDiva www.creadivvva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne! Chętnie spróbuję szczęścia. Mi osobiście podoba się ten niebieski w białe kropeczki. Pozdrawiam. aniajura.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście,że udział w zabawie biorę...na fb też się zgłosiłam ,a kolor każdy ale nie różowy bo chłopaków mam :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do zabawy :) króliczki są prześliczne, a najbardziej podobają mi się szary i żółty :)
    banner już wisi na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    zapraszam również do nas na candy :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przygarnę niebieskiego i różowego króliczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przygarnę niebieskiego i różowego króliczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne królisie, staję w kolejce :) najbardziej podoba mi się różowy i szary :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Króliczki są śliczne, oczywiście zapisuję się do zabawy i wybieram żółtego i różowego :) zapraszam do mnie http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne króliczki! Chędnie przygarnę (niebieski i szary) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takich słodkich króliczków nie mogłabym sobie odpuścić... Najpiękniejsze wydają mi się niebieskie i szare i po takie staję w tej kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie one fajniutkie i podobają mi się w każdej kolorystyce :).

    Także jak dla mnie kolor obojętny, bo co sekundę podoba mi się inny :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj
    Wszystkie warunki spełniłam i ustawiam się w kolejkę . Jeżeli wygram to chciał bym żółtego i niebieskiego zajączka a jeżeli można tylko jednego to może niebieskiego bo na punkcie tego koloru mam hopla . Udostępniłam na moim blogu . Zapraszam
    http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie warunki spełniłam :) więc zapisuję się na Twoją rozdawajkę :)
    Mnie bardzo podobają się króliczki niebieski i różowy.
    Link na blogu http://aputus-pasji.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie wezmę udział, chciałabym szare królkiczki
    Obserwuję i baner na:
    sart-world.blogspot.com
    U mnie również Candy także zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. oj chetnie przygarnełabym takie zajączki :)
    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://barbarelkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie słodziaki *.* uroczę...
    chętnie przygarnełabym szarą i niebieską kicałkę, czyli środkowe ;)
    baner na http://mojasciana.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. ale cudne:) oczywiscie staje w kolejce:) najbardziej podoba mi się niebieski i szary:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście zapisuję się na te cudne kicajce :)
    a kolorek to najchętniej fioletowy lub szary :) albo obojętnie jaki byle by do mnie przykicał :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam króliki, a Twoje są cudowne i już skradły moje serce:)) Wybieram królika szarego i błękitnego, bo to moje kolorki. Banerek już wstawiony na bloga :)
    Zapraszam Ciebie również na moje Rocznicowe Candy :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  24. Dwa szare króliczki idealnie by się u mnie odnalazły. Biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  25. Chetnie sie zapisuję, a moje kolorki to niebieski i różowy

    OdpowiedzUsuń
  26. Chcę króliczki, chcę;)
    niebieski i szary:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie piękne! Różowy i niebieski pasowałby do moich porcelanowych ptaszków! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja zgłaszam się do kolejki po "szaraka" i "różaka" :)

    Baner tutaj : http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    Pozdrawiam. Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Króliczki są przecudne! :) Chętnie przygarnę szarego i różowego.
    Baner na blogu: http://handmadebykc.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ustawiam się w kolejce po króliczki. Może do mnie przykicają. Chętnie zaopiekuję się niebieskim i szarym. Banerek na http://krzyzyki1986.blogujacy.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Moje kolorki to różowy i niebieski :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja bardzo chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Podobają mi się bardzo szary i Różowy króliczek :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  34. 180 fanka wita i do candy sie zapisuje
    Bardzo chętnie przygarne szaraczki z różowymi wstążkami
    Baner u mnie na blogu: http://czarymarydori.blogspot.com/
    Zapraszam równiez na moje Candy, które tez dzisiaj się kończy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. szary i niebieski wygląda ślicznie ale jakikolwiek też wywoła u mnie uśmiech ;)
    banerek już u mnie www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)