środa, 7 stycznia 2015

pościel dla niemowlaka w gwiazdki

Dziękuję Wam Kochane za tyle ciepłych słów pod ostatnim postem:) I że jesteście mimo mojej mniejszej aktywności:)
Kilka z Wam ma trochę "pretensje" dlaczego im nie powiedziałam, ale pomyślcie, co miałam mówić? czym się chwalić? Skora sama nie umiałam sobie z tą sytuacją poradzić? Wiedzieli tylko naprawdę najbliżsi. Mam nadzieję, ze to zrozumiecie. A ja będę już miała tylko z górki, a nie pod nią i będę mogła się chwalić już tylko dobrymi wiadomościami:)
A tymczasem poniżej zamieszczam zdjęcia pościeli jaka zrobiłam w ramach prezentu pod choinkę dla mojego siostrzeńca:)
wymiary kołdry 135x100cm i poduszka 60x40cm


i może jeszcze tak dodatkowo bardzo stare prace jeszcze sprzed ponad pół roku. Co prawda większość z tych zdjęć zamieszczałam już na fb ale chyba nie każdy tam zagląda.

Komplet skrzynia i poduszka dla syna kuzyna, który uwielbia traktory i chciałby zostać strażakiem:)



skrzynia dla kuzynki





 kotek przytulak
i podusie

Miłego dnia Kochane:)

10 komentarzy:

  1. Świetne prace. Szczególnie pościel bardzo mi się podoba i zachęca mnie żeby w końcu zabrać się za maszynę, którą sobie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ta pościel :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe cudeńka wyczarowujesz...Ewelinko będzie wszystko ok. ,trzymam kciuki:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko zacnie wygląda. I kusząco. Bo jakieś to na przykład mogą być sny w rozgwieżdżonej pościeli:-) Jest naprawdę wspaniała. A ile radości może dać traktor - poduszka:-) Mój faworyt to jednak kot! Koty górą!:-)
    I trzymam kciuki, żeby już u Ciebie - Was tylko z górki i dobrze:-))))) W tym celu moc pozytywnej energii ślę:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności wszytsko!!! poducha traktor świetna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplet pościeli :) i rzeczywiście traktor rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Posciel cudo...alez by pasowala dla mojego Milusia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pościel boska, ale nie za szara dla niemowlaka? Skrzynia przepiękna, a kotkiem jestem najbardziej urzeczona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie szare kolory tkanin na pościel wybrała mama malucha więc wszystko było uszyte zgodnie z oczekiwaniami:) Ja osobiście wolę pastele:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)