piątek, 23 stycznia 2015

skrzynka na chrzest i candy

Witajcie:) Ja dalej niestety w łóżku leżę i wariuję, bo nie lubię siedzieć w miejscu. Lubię coś robić. Ale to przykucie do jednego miejsca spowodowało chociaż, że w końcu znalazłam chwilę dla siebie i ... obejrzałam film. Może dla większości wydawać się to dziwne ale ja nie oglądam zbyt często telewizji... nie mam na własne życzenie telewizora. A żeby tak sobie włączyć w internecie to nigdy czasu mi nie starcza. 
Obejrzałam "Jeden dzień" bardzo mi się spodobał ten film. Polecam go jeżeli, któraś z Was szuka fajnego filmu na odprężenie:)

Zorganizowałam też w końcu rozdawajkę. Szczegóły na facebooku tutaj
do wylosowania:

niedługo zorganizuję też zabawę na blogu, a zainteresowanych powyższymi nagrodami zapraszam na fb.

i jeszcze zdjęcie skrzynki na chrzest Jasia
a i chyba jeszcze nie pokazywałam tej karteczki, którą robiłam na ślub kuzyna w komplecie do skrzynki na wino


pozdrowionka:)

7 komentarzy:

  1. Zdrówka! W zabawie chętnie wziełabym udział, ale tylko na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna skrzynka na Chrzest. Ja też nie mam telewizora na własne życzenie, ale często oglądam filmy online.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna skrzynka a karteczka bardzo delikatna, tworzy piękny zestaw ze skrzynką na wino.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Candy z wielką chęcią się już zapisałam :) Skrzyneczka na chrzest cudna :)
    A i karteczka na ślub przepiękna :) Życzę dużo zdrówka :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna skrzyneczka.....U dział w zabawie na fb z chęcią wezmę :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo! Przepiękna skrzyneczka! Karteczka też bardzo mi się podoba. W zabawie bardzo chętnie wezmę udział. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)