czwartek, 22 stycznia 2015

kartki urodzinowe- scrapbooking

Ojoj, znowu dopadło mnie przeziębienie, właściwie to nie wykurowałam się jeszcze z poprzedniego... A tak się cieszyłam, ze do 4 miesiąca ciąży nic mnie nie dopadło z choróbsk... No nic mam nadzieję, że szybko sobie pójdzie ten kaszel:) A jak u Was ze stawianiem oporu chorobie?:)

Dzisiaj kilka z moich pierwszych karteczek urodzinowych męskich i damskich:) 

Ta była na 30 urodziny mojego męża.
ta na urodziny szwagra

A te dla moich kochanych sióstr:)

Mam Wam jeszcze do pokazania komplet  z sowami na prezent pod choinkę 

i  skrzynkę na chrzest
dziękuję że nadal ze mną jesteście:)
Życzę wszystkim zdrówka:)

10 komentarzy:

  1. Ale wspaniałości!!! Wszystko jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ciąża Tobie służy...cudeńka wyczarowujesz...chociaż wcześniej też cuda pokazywałaś :)Pozdrawiam:)
    A gdzie zaopatrujesz się w akcesoria do scrapbookingu?Bo świetne obrazki są i papier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) rzeczy do scrapbookingu kupiłam w przydasiowo.pl Ola ma tam fantastyczne rzeczy:) Naprawdę polecam

      Usuń
  3. Super karteczki, a najbardziej spodobał mi się sówkowy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace. A zestaw z podusią super wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)