sobota, 27 grudnia 2014

Kartki Hand made na Boże Narodzenie

Witajcie:)
W końcu udało mi się zamieścić post od początku do końca- próbowałam kilka razy w ostatnim czasie ale za każdym razem nie udało mi się go skończyć... Wiele wydarzyło się u mnie ostatnio, nie powiem, że to był łatwy czas... (stąd moja nieobecność) - napiszę o tym w kolejnym poście, bo to dłuższa sprawa.
Dzisiaj chcę Wam pokazać kartki świąteczne dla najbliższych, choć to już właściwie koniec świąt... Miejcie dla mnie trochę wyrozumiałości, bo to moje pierwsze świąteczne kartki:) Wyszły jak wyszły ale wykonując je miałam wiele radości, bo już dłuuuuugo chciałam spróbować scrapbookingu.

                                                              te są na pojedynczej grubej karcie
a tak wyglądają z tyłu.

A tutaj bardziej eko


 A tutaj niektóre środki kartek z kopertami




 Dziękuję, że mimo mojej nieobecności zaglądacie do mnie. To bardzo miłe:) 
Życzę Wam wszystkiego najlepszego po świętach na każdy dzień :)

5 komentarzy:

  1. Effcia, ale piękne karteczki. Szczegolnie ta w różu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są , takie pastelowe :-)
    Bardzo mi się podobają faktury i nieprzegadane :)
    Nieźle się Pani napracowała , Pani Effciu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Wspaniałe karteczki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)