poniedziałek, 29 grudnia 2014

prezenty na Boże Narodzenie Handmade

Niestety i moją córcię dopadło przeziębienie tak więc nie mam zbyt wiele czasu na rozpisywanie się. Pokaże więc tak szybciutko tylko prezenty jakie w tym roku zrobiłam na święta dla najbliższych.
Reniferki tildowe,
 zestaw zawieszek na choinkę nr 1 z czerwienią 

  zestaw zawieszek na choinkę z nr 2 z bielą
 do wszystkich prezentów dorobiłam takie metki aby moc napisać dla kogo są:)

 i jeszcze taką świeczuszkę ozdobiłam

i jeszcze kilka innych rzeczy zrobiłam ale o tym to już następnym razem:)
Zdrowia życzę Wam:)

6 komentarzy:

  1. Piękne , zwłaszcza reniferki bo to takie świąteczne słodziaki bez których nie można się obejść ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe renifery i zawieszki:)U mnie też przeziębienie opanowało moich chłopaków....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i wyjątkowe prezenty, bo wykonane ręcznie i z sercem;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudne są te reniferki. i jakie mają stylowe golfiki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te zawieszki choinkowe. A jaka ilość... Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cuda! Renifery są obłędne!!!
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)