czwartek, 23 października 2014

skrzynka na pamiątki ślubne i myszki na szydełku

Witajcie Kochane:)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać wymiankę jakiej dokonałyśmy z Malwiną z MadeByMalii aż wstyd się przyznać kiedy..... chyba to był kwiecień? koniec kwietnia? Właściwie to się trochę wytłumaczę dlaczego...:) Czekałam aż moja mam dorobi ubranka dla otrzymanych myszek-ja nie potrafię robić ubranek na szydełku... Co prawda ubranka były już w czerwcu ale wiecie jako to.... wakacje, nie była czasu na zrobienie zdjęć... i tak zeszło.... Tak czy siak dzisiaj rezultat wymianki:)

Malwina  chciała skrzynię na jej pamiątki ślubne. W środku napis, który mają z mężem na obrączkach- super pomysł jak dla mnie:)


dostała też mniejszą szkatułkę, którą chciała podarować-nie pamiętam dobrze ale chyba chrześniaczce Helenie?


i dodatkowo dołożyłam małe pudełeczko- nie mogę znaleźć swojego zdjęcia dlatego zamieszczam to ze strony Malwiny

Ja natomiast otrzymałam cudowne myszki:) Maja córcia wprost je uwielbia:)
A ja też jestem w nich zakochana:)
Jak widzę Malwina ma lepsze zdjęcia niż ja dlatego zapożyczyłam foty myszek od niej




baletnica

otrzymałam też super koszyk, w którym trzymamy mały zestaw klocków i 3 kolorowe zajączki do powieszenia:)
Baaaardzo dziękuję za wymiankę Malwinko:)


i myszki w ubrankach zrobionych przez moją mamę:)


miłego dnia:)

11 komentarzy:

  1. Cudne skrzyneczki :) a i myszorki świetne :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełka,a myszki bardzo słodkie i urocze:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mnie zaskoczyłaś heh:)Zobaczyłam miniaturkę i pomyślałam:"ooo ja mam podobną cudną skrzyneczkę":)Bardzo dziękuję za wymiankę.Wszystko od Ciebie jest śliczne:)a ubranka są urocze...muszę podpatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto i z klasą! Bardzo ładne prace-wszytskie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się Twoje twory wszelkie dlatego pozwoliłam sobie nominować twój blog
    http://zaciszescrap.blogspot.com/2014/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Myszki są urocze ! Ewelinko, dziękuje za odwiedziny u mnie i ciepłe słowo ! Pozdrawiam Cie i mam nadzieję ,ze u nas wszystko już "gra" bo wiesz ja w biegu i Ty w biegu..

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała wymianka! Myszki są przesłodkie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)