środa, 15 października 2014

pościele dla dzieci, szyte literki

Dzisiaj będzie bardzo pościelowo:) W wakacje uszyłam 2 komplety pościeli dla Adasia i napis z jego imieniem.

Są to moje pierwsze szyte literki, z których jestem bardzo dumna, bo dłuuuuugo nie mogłam się za nie zabrać. Kiedyś zraziłam się przy próbie szycia literki R ze względu na "dziurkę" w środku ale tym razem jakoś poszło:) Wysokość literek ok 18 cm

Jeden komplet pościeli gwiazdkowo-zygzakowy
 poduszka 60x40cm
kołdra 135x100cm
ochraniacz do łóżeczka 150x28cm


drugi komplet w kotwice (takie same wymiary poduszki i kołdry jak powyżej)
Tu w komplecie uszyłam jeszcze podkład do przewijania z ceratką w środku. 


jak już jesteśmy w temacie pościeli to pokaże Wam jeszcze przytulaki sowy dla maluchów. Wszystkie już jakoś się rozeszły.



Miłego dnia:)

9 komentarzy:

  1. pościele pięne szczególne ta z kotwicą!!! literki też fajniutkie i sówki wcale się niedziwię,że już mają "nowych właścicieli" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne;) Mojemu Adasiowi na pewno by się spodobały. Ja ostatnio kupiłam sobie maszynę i zamierzam też szyć. Chociaż na początek nie wiem jak się za to zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pościel,a sówki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Ale cuda! I pościelki i literki! Wspaniałości poczyniłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ujmę to tak: jak bosko musi być małym Adasiem i mieć tak piękną pościel i inne inności:-)
    Sówki słodziaste i przytulne.
    Serdeczności moc przesyłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj! Ale zdolności tu zobaczyłam! Pościel mnie zauroczyła! Cudnie to wygląda, sówki też przesłodkie! Pokazuj więcej kochana! Pozdrowionka Dora

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)