środa, 7 maja 2014

skrzynia ślubna na pamiątki

Witajcie:) Coraz cieplej na dworze, prawda? U Was też czuć już wiosnę? 
Tak jak wspominałam w weekend byłam na ślubie kuzyna-ale się wybawiłam...-chyba 2 lata już nie byłam na parkiecie:) 
Z tej okazji przygotowałam dla Pary Młodej skrzynię na pamiątki z ich wielkiego dnia:) 

 Pokusiłam się też o zrobienie własnoręcznie kartki. Chciałam aby ze skrzynią wyglądały jak komplet-same oceńcie jak wyszło-tylko miejcie trochę litości i pamiętajcie, ze raczkuję w papierkowych pracach:)

 a w środku delikatny ornament i kryształki.
a tutaj zaległa szkatułka z Paryżem
i króliczek:)

Miłego dnia Wam życzę:)

7 komentarzy:

  1. jaka piękna skrzynia na pamiątki ślubne :* świetny prezent :) króliczek uroczy :) a skrzynia z Paryżem ma fajny ten wzorek na pokrywie :) i bardzo mi się podoba :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzynia ślubna prezentuje się ślicznie jak i reszta projektów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. BĘDZIE CUDNA PAMIĄTKA :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jakie cuda!!! A ten króliczek jest przesłodki. Skrzyneczka paryska też bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ta ślubna skrzyneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to wszystko piękne! Para młoda będzie miała wspaniałą pamiątkę! Niedługo ślub mojej siostry i coś czuję, że dostanie podobny prezent ode mnie ;) Skrzyneczka "paryska" też jest fantastyczna, a króliczek słodkiii! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)