czwartek, 1 maja 2014

Komunijne skrzyneczki i pudełka na prezent

Jak tam plany na długi weekend? Trochę pogoda nam się skiepściła... no cóż:) Ja wybieram się na wesele kuzyna-już chyba nie pamiętam jak się tańczy tak długo nigdzie nie byłam:)

 Dzisiejszy post będzie z samymi szkatułkami. Nastał komunijny czas i z tej okazji zdobiłam trochę pudełeczek i skrzyneczek:)  Oto niektóre z nich:

małe szkatułki na pieniążek komunijny, z późniejszym przeznaczeniem np na spinki do włosów

tutaj trochę większa o wymiarach 215x138x100mm
 
i jeszcze większa 210x190x90mm
a te już są największe z dzisiejszego posta 30x20x14 cm:
Skrzyneczka na komunię Liwii-jak widać nie muszą być same aniołki:) Ornamenty wykonane są bardzo delikatnym tuszem, który pięknie mieni się na żywo. Aparat niestety tego nie ujął...
 i jeszcze motyw z dziewczynką, którą już znacie:)
Życzę Wam wspaniałego długiego weekendu:)

9 komentarzy:

  1. Ewelinko,skrzyneczki piękne.Przepraszam,że nei podjechaliśmy do Róży ale u nas armagedon:)W przyszłym tygodniu odbierzemy wszystko.A przy okazji...zapraszam do mnie:)Może znajdziesz chwilkę?Fajnie byłoby spotkać sie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie szkodzi:) bardzo chętnie spotkam się z Tobą:) odezwę się w tej sprawie:) buziaki:)

      Usuń
  2. Skrzyneczki są śliczne:) Ja w tym roku nie mam długiego weekendu, bo jutro do pracy. Ale już po 16 też dołączę do wszystkich co mają weekend:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda!!! Wspaniałe skrzynie. Ta z motylem jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cuda :) Piękne te Twoje skrzyneczki, grafiki też śliczne, dodają im niesamowitego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne szkatułki ,takie delikatne...subtelne...A dla chłopców też coś wymyśliłaś..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dla chłopców też robiłam kilka komunijnych skrzynek, trochę mniej z aniołkami a więcej takich uniwersalnych np. ze zwierzakami lub innymi wzorami.

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)