sobota, 19 kwietnia 2014

Wielkanoc-ozdoby, skrzynka na chrzest i komunię

Kochani! 
Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Wam spokojnych i radosnych dni, pięknych rodzinnych spotkań i mokrego dyngusa w Poniedziałek Wielkanocny  :)

Dzisiaj będzie spoooooro  zaległych zdjęć...ale i jeszcze trochę zostało mi do pokazania. Mam nadzieję, że święta pozwolą zatrzymać mi się trochę i zwolnić tempo. Za dużo chyba biorę na siebie...co z resztą widać na moim blogu (rzadziej zamieszczam posty....)

to co ostatnio zrobiłam to pastelowe i lniane serca z zajcami
Królisie biało- różowe
skrzyneczka na komunię
skrzyneczka na chrzest 

pastelowych girland dalsza część
i masę jajek....





jeszcze raz życzę Wam pogodnych Świąt:)

4 komentarze:

  1. Ale cuda!!! Jaja sa obłędne! To najładniejsze pisanki, jakie widziałam w tym roku. Wszystko co robisz jest piękne! Życzę Ci wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Effciu, cudeńka wyprawiasz ;))
    Wspaniałych Świąt życzę Tobie i Twojej rodzince.
    Łączę pozdrowienia. Iwona

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest śliczne i rzeczywiście masa tego;) Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudowności :) Radosnych Świąt życzę :))
    ps. Kocham Twoje Królisie :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)