środa, 2 kwietnia 2014

Króliki giganty

Nie ogarniam ostatnio nic...a właściwie to zbyt dużo chcę ogarnąć jak na dwie ręce. Czas za szybko leci.... a ja nie nadążam... Chyba muszę zwolnić tempo... Pozaczynałam wiele rzeczy a pokończyłam tylko kilka... Dopiero zorientowałam się jak długo nic nie pisałam... A chciałam zamieścić nowe zdjęcia już z 5 razy...

No ale nic, zacznę od tego, że udało nam się z Olą z Frankowego Zakątkaw końcu dokonać wymianki, na którą umówiłyśmy się jesienią zeszłego roku:) Ola wybrała ode mnie Króliki jakich jeszcze nie szyłam- w sensie, że takie duuuuże. A ten największy to olbrzym wielkości  60 cm. Miały być gołe by Ola mogła sobie szyć ubranka ale nie mogłam jej wysłać takich golutkich więc dostały ubranka:)





A tu z moją córcią ledwo po otworzeniu oczek po drzemce:)
 Natomiast Ola zrobiła dla mnie (a właściwie dla mojej córeczki) CUUUDOWNY album Wymarzony, przewspaniały, z wielkoma kieszonkami:) Jestem nim zachwycona:)
Same zobaczcie (zdjęcia zapożyczyłam z bloga Oli)




więcej zdjęć możecie obejrzeć na blogu Oli tutaj.

Niebawem pokarzę nowe moje wytworki. Obiecuję się poprawić jeżeli chodzi o częstotliwość zamieszczania postów:)
Miłego słonecznego dnia:)

8 komentarzy:

  1. Twoja córeczka ma z Tobą dobrze , nie dość, że może mieć jedyne i niepowtarzalne zabawki, wykonane przez mamę, to jeszcze za Twoim pośrednictwem będzie miała zdjęcia w takim pięknym albumie:) Fajna na królicza rodzina olbrzymów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliczki są śliczne, a córeczka szybko rośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczki jak zawsze piękne,a córcia urocza-rośnie jak na drożdzach.

    OdpowiedzUsuń
  4. króliczki cudne!
    córeczka słodziutka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze króliczki ,a córcia widać,że zachwycona króliczkami .Albumik słodki:)Pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudna ta królicza rodzinka!!! Pasowałaby do mojej kuchni, ale po remonciku, który się zacznie po Wielkanocy:-/ Albumik przecudny!!!
    Pozdrowionka i zapraszam na moje Candy:-)
    http://rodzinnie1.blogspot.com/2014/03/moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ one piękne!!!! Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Królicza rodzina jest świetna i w dodatku kolorystyka w moim guście :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)