sobota, 15 marca 2014

skrzynia z autami i drewniane literki Norbert

Odwiedziłam ostatnio małego Norberta i taki oto zestaw dla niego przygotowałam. Obiecałam jego rodzicom napis Norbert z materiału ale za chiny nie umiałam się za niego zabrać..... Naprawdę próbowałam ale mi nie wychodziło... Myślałam, że literki jest łatwo uszyć ale w trakcie szycia liter z dziurką w środku okazało się, że to wcale nie takie proste....-może któraś z Was ma jakieś podpowiedzi w tej sprawie?:)
 Tak więc w tym momencie wybrnęłam z tego problemu następująco-pomalowałam drewniane literki:)

aaa tak poza tym jest to moje pierwsze dzieło, które jest ręcznie namalowane- tzn auta:) Niby prosty obrazek ale trochę mi zeszło na namalowaniu go... nie łatwo mi współpracować z pędzlem przy takiej robocie-naprawdę...


 w komplecie

i jeszcze taka blondi lala powstała:)
Dziękuję, że do mnie zaglądacie:)

10 komentarzy:

  1. Ty wogole Ewuniu nie stoisz w miejscu;) Dopasowujesz sie do potrzeb klientow i ciagle rozwijasz;) P.S mamy id miesiąca sukcesy ze spaniem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezencik! A jaka super blondi:-)))
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna skrzynia, kolorowa, zazdroszczę talentu :) Literki równie piękne :) A lala? Ja osobiście jestem zakochana w Twoich laleczkach, a ta dodatkowo w pięknych kolorkach :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kolorowa skrzynia!!!Cudna.A blondi,robi wrażenie!!!No właśnie,musze Ci napisać co tam potrzebuję do siebie,ale narazie jeszcze nie mogę,odezwę się jak wszystko się u nas wyjaśni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Blondi lala jest w bardzo fajnych kolorach :-) zresztą jej też się podoba, skoro siedzi taka zadowolona i uśmiechnięta ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko dla chłopca świetne tym bardziej,że malowałaś wszystko sama...a literki też bardzo fajne..no i Blondi...super :)Pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakaś Ty pracowita:) Świetne rzeczy...lala przecudna...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełeczko jest bombowe! Wspaniale wyszło. A tildy to mistrzostwo świata. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)