środa, 19 marca 2014

postarzane pudełka, przecierki... wymianka

Kilka dni temu poznałam super osóbkę:) A  jest nią Ania z Manufakturauniqe. Już dawno temu umówiłyśmy się na prywatną wymiankę, która dopiero teraz doszła do skutku.
Ania dostała taki postarzany zestaw składający się z pojemników na "przydasie", świeczników, serwetnika i pojemników na biurko (na karteczki i długopisy):


oraz takie pudełeczko

natomiast Ania zrobiła mi PRZECUDNĄ torbę z filcu
oraz okładkę na kalendarz z moim logo:D jestem zachwycona jej wykonaniem:)
Jeszcze raz bardzo Tobie dziękuję Aniu:) i mam nadzieję, że szybko spotkamy się na kawce-bo to wymiankowe spotkanie było mega ekspresowe:)
zdjęcia torby i okładki są zapożyczone z blog Ani.

Miłego wieczoru dla Was wszystkich:)

12 komentarzy:

  1. rewelacja skrzyneczki:) a torby zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tez było bardzo miło ze udało sie nam w końcu spotkać choć był to niezły ekspres:) ja tez juz mam zrobione fotki Twoich podarków tylko muszę usiąść i post w końcu napisać:) ale jakoś doba ostatnio za krótka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wymianka...:) Torba miodzio !

    OdpowiedzUsuń
  4. No to Ci się trafiło:) Cuda, ale i Twoja prace są piękne...:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita wymianka. Na pewno obie jesteście bardzo zadowolone, bo prace są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznośći i fana wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Efffko :)Wspaniały zestaw wyczarowałaś dla Ani...a Ania dla Ciebie cudne prezenty....Pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW jaka piękna wymianka! Cudne są te Twoje bielone drewienka! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplecik. Klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wymianka, wszystkie prezenty piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka wygląda bardzo przyjemnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć jestem Faustyna ,
    bardzo przyjemnie czyta się twoje teksty, zapewne obejrze twojego bloga jeszcze nie raz, a tymczasem pozdrawiam i proponuję wejść na moją strone online

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)