wtorek, 11 marca 2014

króliczkowy wysyp i skrzyneczki

Spojrzałam na datę umieszczenia ostatniego posta i ciut się zdziwiłam... kiedy ten czas tak minął...? Prawie dwa tyg. Jakoś nie mam głowy ostatnio... Ale ma to swoje małe wytłumaczenie, bo dostępu do internetu nie miałam prawie w ogóle w ostatnim czasie. Najpierw choroba, a później wyjazd dosyć daleki. No nic ale już jestem na miejscu i zacznę nadrabiać zaległości. Choróbsko na szczęści nas już opuściło więc i sił mam sporo:)

  Zostałam poproszona o uszycie kilku króliczków. Kolorystyka w miarę naturalna i eko. Podobne szyłam w zeszłym roku ale myślę, że na tegoroczne święta wielkanocne jeszcze trochę takich powstanie;)

 Ostatnio wykonałam też taki komplecik pudełek z rowerem i skuterem. Całkiem podoba mi się efekt końcowy



i oczywiście skrzyneczka, których pewnie macie już dosyć:)


 i na koniec komplet na biurko z nowym wzorem
Miłego dnia:)

14 komentarzy:

  1. no cudne te Twoje nowości, a króliczki wręcz przecudne:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze te króliczki :) a skrzyneczki przepiękne, bardzo mi się podoba sposób w jaki wykańczasz boki pudelek, kolor nie jest taki jednolity tylko jakby przecierany, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. i wszystko swietne :) mnie tez czeka spotkanie z zajecami w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Efffko:) Cudna gromadka króliczków....pudełka wspaniałe a skrzyneczek nigdy za dużo :)Pozdrawiam bardzo wiosennie Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne skrzyneczki
    króliczki urocze to ich czas!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jak zwykle prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodkie królisie tak samo jak skrzyneczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Bardzo fajne skrzyneczki dla chłopców i dla dziewczynki, zdecydowanie szary i róż genialnie do siebie pasują :). Króliczki śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudeńka! Króliczki są przesłodkie, a skrzynie jak zawsze mistrzowskie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. skrzynki z rowerem i skuterem są super!! uwielbiam takie wzory

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne kicaki :) a skrzyneczek nigdy dosć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tych Twoich skrzyneczek nigdy nie mam dosyć. Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne króliczki i skrzyneczki:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)