niedziela, 16 lutego 2014

zakochane koty

Walentynki minęły... a ja dopiero się "obudziłam" i zamieszczam zdjęcia rzeczy, które zrobiłam z tej okazji. 
Na początek zakochane kotki:) Jak dla mnie to one są nie tylko walentynkowe. Nie jest to mój pomysł. Właściwie to koleżanka podesłał mi linka z tymi kotkami i wykrojem. Jeżeli macie ochotę to można znaleźć je tutaj. Kiedy zobaczyłam z jakich materiałów są uszyte to aż się ciut rozradowałam:) Kupiłam jakiś czas temu identyczne i strasznie chciałam uszyć coś w połączeniu tej kolorystyki ale nie miałam pomysłu co:) I pomysł sam przyszedł do mnie:)



zrobiłam też girlandy z serduszkami
A jak już jesteśmy w miłosnym temacie to przedstawiam nową skrzynie na pamiątki ślubne-zrobiona już z wyprzedzeniem na uroczystość w maju:)

i tym miłosnym akcentem kończę dzisiejszy post:)
Dobranoc

15 komentarzy:

  1. Piękne :) A kotki super, może zmotywujesz mnie do szycia, bo planuję i nie mogę się za to zabrać ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest cudowne, kotki, girlandy, skrzynia :)
    Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga http://hobbyrekodzielo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kotki. Skrzynia super moja nigdy nie powstała a był taki plan:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wszystkie koty żywe a także te robione różnymi technikami.
    Twoje są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kociaczki i girlandy :)) Skrzynia jak zawsze piękna, podoba mi się suknia ślubna, super się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne koty i sliczna szkatułka

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak tu Walentynkowo u Ciebie;)
    super kotki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kociaki słodziaki...serducha urocze ...a skrzynia niesamowita...Pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam słabośc do kotów więc.... kociaki są najpiękniejsze i widac , że nie mogą się rozłączyc :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ wspaniałe koty! Uwielbiam koty, a Twoje sa po prostu przepiękne. Skrzynia też jest przepiękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kociaki, uroczo razem wyglądają i świetnie kolorystycznie współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochane koty prezentują się doskonale i ten materiał - genialnie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja uwielbiam kropki... A w Twoich szkatułkach po prostu się zakochałam. Są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kotki jak żywe, pięknie wykonane z dbałością o szczegóły. Skrzynka również śliczna...taka w moim klimacie. Uwielbiam takie drobiazgi:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)