piątek, 21 lutego 2014

skrzyneczki i lalka

W końcu mogę pokazać skrzynke wygrana w moim Candy przez Anie. Ostatnio miałam "mały" sajgon dlatego tak długo to trwało. Ania jest bardzo cierpliwa i wyrozumiała- dziękuję Tobie za to z całego serca.
Zwyciężczyni miała bardzo sprecyzowane wymagania: prosta, bez zbędnych dodatków i ze wzorem tej właśnie dziewczynki. Wyszła o tak:

Poza tym ostatnio robiłam również pudełeczko na chrzest, a tak właściwie powielałam (już kiedyś robiłam identyczne) z tą różnicą, że tym razem miała być mała dedykacja na spodzie pudełka.

i jeszcze zrobiłam taką oto lalę:

ostatnio lalki i aniołki wciągnęły mnie-uszyłam sztuk 5 ale będę pokazywała je po kolei aby nie zamęczyć Was nimi w jednym poście:)

aaa i jeszcze nowy wzór girlandy z ptaszkami.
Miłego popołudnia:)

10 komentarzy:

  1. śliczne skrzyneczki i lala:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie szyjesz. Obie skrzyneczki decoupage są pięknie wykonane, ale muszę przyznać, że osoba, która określiła jak ma wyglądać skrzynka trafiła w dziesiątkę. Piękną koronkę użyłaś. Całość wyszła bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym ja wygrała, też wybrałabym ten wzór. Piękna jest ta skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Efffko :) Wspaniałe skrzyneczki...a lala urocza,girlanda ptaszkowa też bardzo mi się podoba :)Pozdrawiam Agata i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widzę bardzo pracowity czas....
    Skrzyneczki, laleczki i girlanda.... wow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cuda! skrzynie jak zawsze wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj widzę pracy co nie miara Kochana u Ciebie, ale chyba to dobrze:)
    Prace piękne...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cudowności, a lala jest po prostu boska :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)