czwartek, 27 lutego 2014

pudełko z Audrey i Wenecją oraz Rozdawajka:)

no i skończyło się na antybiotyku... Walczyłam dzielnie całe 5 dni. Były maliny, mód, czarny bez, imbir, czosnek cebula... i inne naturalne specyfiki (ze względu na karmienie piersią nie mam zbyt dużego pola manewru w ratowaniu się przed choróbskiem) Broniłam się mocno przed antybiotykiem ale się nie dało...A wiec dalej leże chora...

Zanim choróbsko mnie rozłożyło wykonałam takie oto pudełko z okazji 30 urodzin. Solenizantka bardzo lubi Audrey stąd pomysł właśnie na to zdjęcie.

poza tym trochę wcześniej zrobiłam dla moich kochanych Teściów szkatułkę (naprawdę mam najlepszych teściów jacy mogli mi się trafić). Tutaj motyw też nie jest przypadkowy. Wenecja dlatego, iż X lat temu byli na wyciecze w Wenecji i do tej pory mile wspominają ten wyjazd:)

I jeszcze zaproszenie dla Was. Kto ma ochotę wziąć udział w losowaniu poniższego zestawu To zapraszam na fb -tutaj

Wszystkim zakatarzonym życzę wiele zdrówka:) i niezakatarzonym oczywiście również:)

15 komentarzy:

  1. fajne pudła :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne pudełeczka - pięknie je ozdobiłaś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalne te pudełeczka. Jak zwykle. Baaaardzo mi się podoba Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie ozdobione pudełka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne pudełeczka:) pozdrawiam i życzę zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wspaniała skrzynia! Świetna naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pudełeczka...ja też zasmarkana i kaszląca i dzieciaczki moje również...Życzę powrotu do zdrówka :)Pozdrawiam Agata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lniane serduszka i pudełka wyglądają ślicznie - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuruj się kuruj i wracaj do zdrowia...
    piękne przedmioty zrobiłaś...:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie pudełka:) Życzę dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)