poniedziałek, 13 stycznia 2014

skrzynia ze zdjęciem dziecka

Strasznie mi przykro ale nie mogę przeprowadzić dzisiaj losowania i ogłosić wyników rozdawajki. Mam problem z drukarką i nie mogę wydrukować Waszych zgłoszeń. Jeśli miałabym je przepisać ręcznie to zajęłoby mi to sporo czasu. Obiecuję, że wyniki będą jutro na 100%. Przepraszam Was za to opóźnienie.

A żeby umilić czas oczekiwania pokażę Wam skrzynkę z "nowym wzorem". Pierwszy raz umieściłam na wieku zdjęcie dziecka, które zostało obdarowane skrzynką:) Strasznie bałam się, że nie wyjdzie ale jakoś dałam radę:)
Oto efekt:

  Zdjęcia zamieszczam za zgodą osoby zamawiającej. Dziękuję Kasiu:)

A przy okazji jeszcze pokażę wałek, który zrobiłam już dawno dla Martynki. Jakoś umknęło mi pokazanie go... a bo i zdjęcia takie kiepskie... Zrobiłam go jak Martysia była zupełnie malusia i aby leżeć na boczku potrzebne było "coś" do podparcia:)



  Dziękuję, że jesteście ze mną i komentujecie posty-to daje wiarę, że to co robię ma sens:)

Kolorowych snów:) 

16 komentarzy:

  1. śliczna skrzyneczka, a wałeczek pewnie bardzo przydatny sama wiem jak to jest podkładać kocyki pieluchy lub jeszcze coś innego żeby dziecko "podeprzeć". pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna skrzyneczka dla uroczej dziewczynki :) Pięknie Ci to wyszło .

    OdpowiedzUsuń
  3. W romantycznym stylu to pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna szkatułka :) ...oj taki wałeczek to przydatna rzecz zwłaszcza przy maluszku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I niepotrzebne nerwy bo efekt zdjęcia na szkatułce wyszedł wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też jakiś problem z uruchomieniem drukarki, chyba kabel odmówił współpracy.
    Kolejna piękna skrzyneczka !!! Wałek również bardzo mi się podoba.
    Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna szkatułka :) A to zdjęcie jakoś zabezpieczyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie wyszła Ci ta skrzynia! a wałek rewelacyjny:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak fajna taka personalna , bardzo dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszło :) Wałeczek też super :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Skrzynka cudna Ewus jesteś super mama; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczna na szkatułka. Mała Angela będzie miała piękną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna skrzyneczka. Myślę, że dla dziecka to wielka frajda mieć przedmiot z własnym wizerunkiem. Dzieci zazwyczaj "pękają" z dumy, gdy gdzieś się umieści ich fotografię:)
    Taki wałeczek to praktyczna rzecz. Możliwe, że również będę musiała o czymś takim pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł ze zdjęciem - skrzynka wyszła ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ot ciekawy pomysł ! Dzięki zdjęciu nie ulega wątpliwości czyja jest :) Wspaniała pamiątka !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)