wtorek, 28 stycznia 2014

serca na Dzień Babci i Dziadka

Tak jak wspominałam, nasze Babunie i Dziadkowie otrzymali swoje prezenty dopiero w ten weekend dlatego opóźnienie w ich pokazaniu na moim blogu.
Krótko przed świętem naszych najukochańszych Dziadków trafiłam na bloga Różana Ławeczka.  Powiem szczerze, że jestem oczarowana tym blogiem. Jego właścicielka zrobiła właśnie serca na Dzień Babci i Dziadka, którymi zainspirowałam się. Są zupełnie inne ale to właśnie stamtąd pochodzi inspiracja.

 Zamówiłam też w cudownym sklepie Oli: Przydasiowo - stemple. Strasznie spodobała mi się zabawa ze stemplami więc na pewno to nie jest ostatni raz kiedy ich użyłam:)

A oto efekty mojej pracy i oczywiście Martysi dla Dziadków:)


a do tego pierwsze laurki z łapkami ciapkami:)
 i trochę szczegółów:




Miłego dnia:)

11 komentarzy:

  1. bardzo pomysłowe te serducha :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Są po prostu świetne. Gratuluję pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojjj to już widzę tą radość dziadków :)) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu cudnie prezentujesz sie na fotkach. I oryginalny prezent powiem Ci;) musze koniecznie zajrzec na tego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszka urocze fajny prezent :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe serduszka :) Pełne miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! Świetny miałaś pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, ale niespodzianka...dziękuję, że mogłam być dla Ciebie inspiracją i cieszę się, że wykorzystałaś mój pomysł na serca...są piękne i na pewno Babcie były zauroczone...
    Ja również zostaję u Ciebie :)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)