niedziela, 12 stycznia 2014

poducha serce i szkatułki pod choinkę

Tak dla przypomnienia dzisiaj o 23.59 koniec zapisów na moją rozdawajkę- candy. Losowanie już jutro więc śledźcie wyniki:)
A tymczasem kolejna partia nie pokazanych jeszcze prezentów świątecznych- to już chyba ostatnie:)

pudełeczko dla maleńkiej Marysi


 Dawidkowa podusia ze składanymi rączkami do przytulania:)
i skrzyneczka Oli



serdecznie Witam moje nowe obserwatorki:) 
A dotychczasowym zaglądającym przesyłam moc pozdrowień:)

15 komentarzy:

  1. Pudełeczka śliczne. To we fiolecie świetnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała dostać taki fioletowy prezencik świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prezenty!!! Strasznie podoba mi się motyw dziewczynki na pierwszej skrzyneczce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuda! Skrzynie jak zawsze są zachwycające, a maskotka taka słodka!!! Dostałaś mojego maila?

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzyneczki jak zwykle zachwycaja a pomysł na poduchę miałaś rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne skrzyneczki! Takie kolorowe i słodkie :) a serducho - pierwsza klasa :) fajny pomysł również na Walentynki... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście walentynki niedługo-masz rację-pasuje na tę okazję:)

      Usuń
  7. Te szkatułki tworzysz cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna poducha !!!
    Pudełka ozdobiłaś przepięknymi obrazkami - nowe właścicielki na pewno zachwycone.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie śliczności a do dziewczynek retro to mam słabość ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace, serduszko jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne skrzyneczki, a serduszko wymiata jest odjazdowe :D pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorowo, pracowicie no młoda mama pełnią życia kipi ! Ewelinko podziwiam Cię !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)