sobota, 4 stycznia 2014

bransoletki, świeczniki, serwetniki i renifer dla niemowląt

Cieszę się, że na moje candy zgłosiło się tak wiele dziewczyn. Dzięki temu poznałam ostatnio wiele wspaniałych blogów. Naprawdę dziewczyny tworzycie cudaśne rzeczy:) 
Tak dla przypomnienia moje candy trwa jeszcze 8 dni więc zapraszam osoby, które nie zdążyły się zapisać-info na pasku bocznym po lewej stronie.


Ale nie o tym miałam pisać...
Dzisiaj chcę pokazać jeszcze kilka zaległych prac-uwaga będzie dużo zdjęć... w większości są to prezenty świąteczne.


Bransoletki, dla mojej kuzynki- wielbicielki Marilyn Monroe oraz koni jednocześnie :)

komplet 3 świeczników i pudełeczka na serwetki z kwiecistym motywem


później dorobiłam jeszcze komplet na biurko (na długopisy i karteczki)

miało już nie być świątecznych motywów, ale zapomniałam o jeszcze jednych ozdobach-dla tych najważniejszych osóbek:)
Są to zawieszki świąteczne dla niemowlaków-białe ciapki i serduszka oczywiście po to aby zainteresować dzidziusia i pobudzić jego wzrok do "działania" :)

i ostatnia rzecz na dzisiaj to szkatułka na biżuterię z dziewczynkami retro. Niestety światło nie pozwoliło mi uchwycić dokładnie przecierek jakie się na niej znajdują.... Musicie uwierzyć mi na słowo, że są one delikatnych różowych odcieniach.

Jeszcze kilku prezentów świątecznych nie pokazałam więc zamieszczę je w kolejnym poście:)
A teraz życzę miłych snów
Papatki:)

22 komentarze:

  1. Śliczne są te pudełeczka. A bransoletki to ta część biżuterii, do której mam największą słabość więc już nie komentuję więcej bo mi aż dech zaparło.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudeńka:) przepiękna biżuteria a pudełko zapiera dech:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości...Zazdroszczę tak cudownego zestawu bransoletek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne prace ... a czasem faktycznie nie da sie uchwycić dokładnego koloru pracy jaki ma ... na pewno odcienie różu cudnie wygladają pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. walczę z aparatem, a bardzie ze światłem i ciężko oj ciężko uchwycić dokładny kolor... Chyba że pogoda za oknem ładna to wtedy lepiej wychodzą zdjęcia...

      Usuń
  5. świetne kolorowe i bardzo dopracowane rzeczy;) a konie to moja córka je ubóstwia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ta bransoleta też jest dla osoby uwielbiającej konie:)

      Usuń
  6. Wszystko bardzo ładnie wykonane. Podoba mi się szczególnie zestaw świeczników. Połączenie serwetki z różem jest świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty zdolnak kobietka jesteś :) dawno to wiedziałam, ale przekonuję się o tym coraz bardziej :)
    PS. Bransoletki z Marilyn cudnej urody!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż taka zdolna to chyba nie.. ale dziękuję Ci bardzo:):*

      Usuń
  8. Ale cuda! Bransoletka z MM jest prześliczna! Bardzo mi się podoba również komplet świeczników i serwetnika. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne prace, ostatnie pudełeczko szczególnie mi się podoba :)...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace:) Ten motyw drobnych różyczek jest śliczny sama wykorzystałam go ostatnio do podkładek:) A pudełko............. jestem zakochana w Twoich szkatułkach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prezenty w pięknych kolorach i ta blond pięknośc :)
    Szczęściarze z obdarowanych ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ tu pracowicie u Ciebie ! Miło oczy nacieszyć ! Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne prace :) Szkatułka retro - rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie Toje prace są wspaniałe - jednak ta ostatnia szkatułka chyba najbardziej mnie zachwyciła ;)
    Serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Merlin i Audrey ;) swietne bransoletki , a i szkatułki z retro dziewczynkami sliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko piękne !!! Zawieszki idealnie uszyte, mogą nie tylko dekorować łóżeczko niemowlaka, ale również w każdym innym miejscu będą podkreślały świateczną atmosferę. Uwielbiam zawieszki :):):)
    Pudełka, świeczniki i bransoletki zachwycające !!!
    Pozdrawiam słonecznie
    Ps. W prezencie od córki dostałam zestaw startowy do decoupage, aż się strach bać .... Nie mam za grosz zdolności plastycznych i cierpliwości do zabawy z klejami, farbami itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma się czego bać-na pewno musisz spróbować:) Zobaczysz,że to fajna zabawa. Ja kiedyś też myślałam że nie mam cierpliwości ale okazało się, że albo ją nabyłam poprzez tworzenie różnych prac albo była gdzieś we mnie uśpiona i się obudziła:) Powodzenia:)

      Usuń
  17. niesamowicie zdolna z Ciebie osóbka:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)