czwartek, 2 stycznia 2014

anioł tilda

Na początku serdecznie dziękuję za życzenia:)
Nowy rok rozpoczęty więc i nowe siły napływają:)  Mam nadzieję, że ten rok 2014 będzie dużo lepszy od poprzedniego. Oj duuużo złego się w nim wydarzyło-ale nie będę tego rozgrzebywała.... 
Ale tak naprawdę narodziny mojej córeczki zasłaniają wszystkie czarne chmurzyska 2013 roku:) Bo każdy jej uśmiech, a nawet tylko wzrok jest lekarstwem na wszystko:)

Może taki anioł stróż będzie mnie strzegł w tym roku:)
Anielicę zrobiłam jeszcze przed świętami.



i przy okazji następna skrzynia jako prezent pod choinkę

buziaki 

22 komentarze:

  1. Tilda jest przepiękna. A skrzynie - brak mi słów. Uwielbiam Twoje skrzynie. Są zawsze takie piękne, Pozdrawiam noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna Anielinka! A skrzynkami jestem po prostu zauroczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anielica jest śliczna. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i wzajemnie-samych dobroci w Nowym Roku:)

      Usuń
  4. Bardzo ładna lala a skrzyneczka na pewno się podobała obdarowanej osobie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta Anielica. Bardzo mi się podobają te tildowe zabawki. Aż żal bierze, że nie mam na nie miejsca :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy tworzysz! Będę do Ciebie zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna anielica:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla CIebie i Twojej rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Came cudeńka, aby anioł czuwał nad Tobą i całą Twoją rodzinką :) Samych radosnych chwil w 2014 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny anioł i prześliczna skrzynka :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna Anielica i skrzyneczka :)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna anielica, sukieneczkę ma niezwykle elegancką :) pudełeczko (jak zawsze) również śliczne... dziękuję serdecznie za odwiedziny na moim blogu i komentarze! Życzę by Nowy Rok przyniósł tylko pozytywne chwile i zdarzenia, wszystkiego dobrego! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i Tobie również życzę wielu radosnych chwil w Nowym Roku:)

      Usuń
  12. Anielica i dziewczęca i wytworna zarazem :)
    Twoja córeczka ma z Tobą jak w bajce bo i prezenty bajkowe tworzysz :-)
    Pozdrawiam w Nowym Roku :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córunia na razie za mała na laleczki ale docenia mamusiowe szmatki sensoryczne i inne takie szyjątka dla dzidziusiów:)

      Usuń
  13. No i ja sie pytam kiedy Ty to zrobilas wszystko; )? Piekna aniolka;) idealna na prezent; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Między karmieniami nocnymi Martynki:) W ciągu dnia córunia za mało śpi abym miała czas na robótki...:) Cieszę się, że anielica się podoba:)

      Usuń
  14. Sliczna ta anielica....skrzyneczka pieknie wykonana, pozdrawiam Malgosia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny anioł, mam nadzieję, że się sprawuje :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, gdzie dziś również Anioł Stróż z podopieczną, iglanitkaraczekpara.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)