piątek, 24 stycznia 2014

Anioł tilda i anielskie szkatułki

Za nami dzień Babci i Dziadka. Ja jednak prezenty wykonane własnoręcznie będę mogła pokazać dopiero po niedzieli. Dziadkowie otrzymają je dopiero w weekend- więc aby nie zabierać im niespodzianki nie zamieszczę ich dzisiaj na blogu:)

Dzisiaj za to będzie anielsko:)

Na początek 2 malutkie szkatułki 12x12 cm. Bardzo lubię te malutkie białe aniołeczki, które zamieściłam w środku:)


a do tego anielica na 50 cm

pamiętacie jej siostrę w czerwonej sukience? tak prezentują się razem:)

Apropo święta dziadków pochwalę się chociaż kartkami jakie zamówiłam z tej okazji u Oli z Frankowego Zakątka Jeżeli nie znacie jeszcze jej bloga to zapraszam serdecznie do odwiedzin, bo Ola tworzy cuda!:)




Miłego, pięknego,słonecznego dnia:)

10 komentarzy:

  1. Aniołek w środku jest świetnym dodatkiem. Dzięki niemu skrzyneczki prezentują się jeszcze ładniej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne pudełeczka,a anielica urocza w tej różanej sukienusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne aniołki :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tych szkatułkach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle same cuda tu u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowności! Skrzyneczka jest przepiękna! A anioł cudo! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudności tu u Ciebie :) Anielica jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkatułki bardzo mi się podobaja!tak jak i te serca w poscie wyzej:)

    Pozdrawiam!
    Dekormaniaczka.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zapraszam też do mnie na mały rekonesans klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)