poniedziałek, 2 grudnia 2013

skrzynka z sowami i zapowiedź świąt


Serdecznie witam nowe osoby obserwujące mojego bloga :)

Ostatnio u mnie gorący okres, ponieważ zostałam zaproszona na jarmark świąteczny i bardzo chciałabym się na niego przygotować. Z całych sił pracuję ale nie wiem czy zdążę…  czas leci tak szybko, a ręce tylko dwie…:)
 Dzisiaj pokażę skrzynkę z sowami na specjalne zamówienie w komplecie ze szmatką sensoryczną. Nie mogłam ich wcześniej pokazać, bo dopiero trafiły do właściciela.




I taka mała zapowiedź świątecznych choinek, które w tym roku wymyśliłam.
Kolejny post będzie już całkowicie świąteczny:)
pozdrowionka:)

7 komentarzy:

  1. Nikodem na pewno zachwycony takimi prezentami!:)
    a choinki rewelacyjne!!!! już nie mogę się doczekać kolejnego choinkowego wpisu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie. A kiedy kiermasz świąteczny, prosiłabym o termin i miejsce. Chciałabym zakupić kilka ozdób choinkowych, są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, bardzo cieszę się, że ozdoby się podobają:) Jeżeli chodzi o jarmark to prawdopodobnie nie uda mi się nie nim wystawić więc jeżeli jest Pani zainteresowana wyrobami to proszę o kontakt mailowy (mój mail ewelina.szulc@gazeta.pl)

      Usuń
  3. Sówkowy zestaw jest świetny. Choinki też bardzo przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW ale piękny sowi zestaw. Skrzynia jest bombowa.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)