niedziela, 29 grudnia 2013

pachnące jeszcze świętami....

Kochane, ostatnio pokazywałam same ozdoby świąteczne ale nie tylko one powstały w tym czasie przedświątecznym. Zrobiłam też skrzyneczki na prezenty pod choinkę. Będzie ich kilka dlatego rozdzielę je na kilka postów.

 Pierwsza z nich powędrowała do rocznej Niny


Nie wiem czy wiecie ale mam siostrę przyrodnią sklerozę. Za jej przyczyną zapomniałam pokazać jeszcze poniższe ozdoby świąteczne. Tak myślę, że to już chyba wszystkie więc już  więcej nie będę was nimi męczyła:)

Saszetki na choinkę wypełnione lawendą. Nie mogłam zdecydować się czy zrobić naokoło czerwoną fastrygę ale w końcu stwierdziłam, że zostawiam bez. A wam jak bardziej się podoba? 
a tu cała seria pachnidelek lawendowych

renifer w większym wydaniu
 i serducha z aniołkami


Witam serdecznie Agnieszkę, Jane, Małgorzate, Kasie, Ździście, Anię, Karolinę, Mamę Tymka, Oliwie, Ulę i pozostałe nowe obserwatorki mojego bloga. A stałe czytelniczki ściskam mocno:)

Pozdrawiam


12 komentarzy:

  1. Pudełeczko cuuudne !!! a i ozdóbki superaśne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!! ale super renifer! kocham renifery a ten chwyta za serce! przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno u Ciebie nie byłam, a tu tyle świąteczności, nie przeszkadza mi, że po, ja jeszcze świętuję :)
    Reniferek najfajniejszy. I skrzynia ma się rozumieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje skrzyneczki zawsze mnie zachwycają:) Pozostałe ozdoby i z fastrygą czerwoną i bez są piękne:) Szczęśliwego Nowego Roku i wielu ciekawych pomysłów na kolejne miesiące:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na wymiankę czekoladową:)

    http://dekupagekinii.blogspot.com/2013/12/wymianka-czekoladowa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za zaproszenie, już zaglądam:)

      Usuń
  6. Dziękuję za miłe powitanie :) pudełeczko śliczne a ozdoby rewelka i w jednej wersji i w drugiej są super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pachnidełka lawendowe??:) cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne tworzysz te pudełeczka, ozdoby też piękne. Cuda pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo się cieszę, że się podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)