czwartek, 5 grudnia 2013

ozdoby świąteczne z materiału i szmatki sensoryczne

Znowu ekspresem zamęieszczam posta więc za duo nie napiszę... pochwalę się tylko dzisiejszym wyczynem mojej córeczki, która pięknie zaskoczyła rodziców:) Spała w nocy wprost cudownie:) pobudka tylko o 24 i 5.50-oby więcej takich nocy:)

A poniżej dalsza część ozdód świątecznych:)

girlanda z reniferami-wzór zaczerpnęłam stąd- zmieniłam tylko ciutkę wykrój.

wiszące serduszka

 i ptasiorkowe girlandy




a na koniec nowy wzór szmatki sensorycznej


i cała seria razem
pozdrowionka :) uciekam szyć, bo Martysia śpi:)

9 komentarzy:

  1. Super ozdoby a szmateczki ucieszą maluszki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm a co to są szmatki sensoryczne? Bo wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szmatka sensoryczna to taki kawałek materiału z tasiemkami dla niemowlaków. Z jednej strony mają milusi materiał do przytulania, z drugiej strony są obrazki do oglądania (najczęściej kontrastowe kolorki, bo takie najlepiej widzą). A tasiemki, które są po bokach dzidziusie wprost uwielbiają "ciumkać" wkładając do buzi :)

      Usuń
  3. śliczne...a mam takie pytanie zgubiłam wykrój na ptaszka tildowego mogłabym prosić o taki na maila
    aneaart@o2.pl będę wdzięczna...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Girlanda z ptaszków wyszła przepiękna. A metki są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie ozdoby są śliczne:) szmatki sensoryczne są doskonałe:) właśnie muszę pomyśleć o wykonaniu czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)