piątek, 6 grudnia 2013

ozdoby świąteczne z materiału cd

Był u Was Mikołaj dzisiaj w nocy? Do nas zaszedł i zostawił nawet małego słodyczka:)

Udało mi się zrobić nowe choineczki więc szybko pokazuję:)

 i wszystkie razem

 Zrobiłam też reniferki, tym razem nie na girlandzie tylko takie pojedyncze.
Tu trafiły do wieńca adwentowego:)


Po ostatnim poście miałam pytanie co to są szmatki sensoryczne.
A więc: szmatka sensoryczna to  taki kawałek materiału z tasiemkami dla niemowlaków. Z jednej strony mają milusi materiał do przytulania, z drugiej strony są obrazki do oglądania (najczęściej kontrastowe kolorki, bo takie najlepiej maluchy widzą). A tasiemki, które są po bokach dzidziusie wprost uwielbiają "ciumkać" wkładając do buzi :) dla przypomnienia wyglądają tak:


pozdrowionka z baaaardzo wietrznego pomorza:)

6 komentarzy:

  1. Ewelina,sorry za brak email,ale miałam kongo,A co dokłądnie to napiszę na priv:)Jutro będziesz miała email.Choinki zajebi....no wiesz:)U mnie był Mikołaj,koniecznie wejdź i zobacz,u mnie na bogato było:)A co tam:)))Oj żartuję,żartuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choineczki świetne ale reniferki pięknie sie prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńka! Choneczki są przesłodziutkie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)