wtorek, 17 grudnia 2013

jarmark i świąteczne ozdoby

Udało się:) Dałam radę i zdążyłam przygotować się na jarmark świąteczny:) Siedziałam po nocach ale było warto dla takiego klimatu:) Wiele stoisk z rękodziełem, świąteczna muzyka w tle-grana na żywo, lepienie pierogów-same cudowności:) Naprawdę warto wybrać się do Owidza (kolo Starogardu Gdańskiego) za rok na kolejny jarmark. 

Same zobaczcie- to moje stoisko i ja:)

a tu kilka z moich ozdóbek








kolejne pokażę w następnym poście:)

Serdecznie witam nowe dziewczyny wśród obserwujących mojego bloga-naprawdę strasznie się cieszę, że niedługo będzie nas już 100 :D

18 komentarzy:

  1. Miło Cię widzieć :) Piękne stoisko i jakie duże !!! :)
    Pozdrawiam
    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe stoisko i piekne wyroby :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stoisko. Sporo udało Ci się przygotować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siedzenie po nocach przy maszynie opłaciło się:)

      Usuń
  4. Wiem co oznacza siedzenie po nocach, aby przygotować wystawkę na jarmark :) Gratuluję wytrwałości, piękne stoisko i sam cudowności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to jesteśmy w jednej drużynie:)
      Dziękuję:)

      Usuń
  5. śliczne są te Twoje ozdóbki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękne impreza, a Twoje stoisko wygląda prześlicznie. Boskie choinki reobiłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. impreza rzeczywiście była świetna, dziękuję:)

      Usuń
  7. Ślicznie prezentowało się stoisko:) Ozdoby są wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają ozdóbki i stoisko:)

      Usuń
  8. Pięknie się prezentujesz Ty i te twoje wszystkie śliczności aż pozazdroszczenia takiego klimatu oczywiście pozytywnie :) czyżbym była 113 ups mam nadzieję, że szczęśliwie nie pechowo :) ja sie próbuje rozkręcić także zapraszam na namiastkę mojego bloga blogchmurki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) oczywiście, że 113 to szczęśliwy numer:) powodzenia w blogowym świecie-zaraz do Ciebie zaglądam:)

      Usuń
  9. Super ozdoby:) No i cieszę się, że w niedalekich okolicach mojego rodzinnego domu organizowane są kiermasze i ogólnie ktoś się rękodziełem interesuje:)
    Pozdrawiam serdecznie!:)
    Sylwia Urbańska (Kotula)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Witam Cię Sylwia:) dziękuję :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)