piątek, 27 grudnia 2013

girlandy świąteczne

W końcu mam internet..... miałam pokazać świąteczne ozdoby, miałam życzyć Wam spokojnych Świąt i nie udało się.... Ale od dzisiaj nie jestem już odcięta od świata:)  życzę Wam więc wszystkiego najlepszego na każdy dzień roku po świętach:)

Jak tam u Was? U mnie święta minęły bardzo szybko i trochę w rozjeździe. Trochę u jednej rodziny i trochę u drugiej.

Nadrabiam zaległości i mimo, że już po świętach to zamieszczam świąteczne girlandy na drzwi i okna, jakie zrobiłam w tym roku. 

w pionie:


 




i w poziomie: 

na drzwiach wyglądają mniej więcej tak:

i jeszcze pojedyncze reniferki

i ptaszkowe girlandy w świątecznych kolorach


Mam nadzieję, że ktoś dotrwał do końca posta:)

pozdrowionka dla Wszystkich:) 
Jest nas już ponad 100:D strasznie się cieszę:)

4 komentarze:

  1. Witaj.
    Śliczne te girlandy Kochana.
    Ja również życzę samych wspaniałości po świętach i po Nowym Roku dla Ciebie i Twojej rodzinki.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne połączenie kolorów! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ śliczne te girlandy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te Twoje pasje - troszkę sobie pooglądałam:) ja i szycie nigdy nie byliśmy w parze więc tym bardziej podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)