czwartek, 14 listopada 2013

zaproszenia na Chrzest

Tak się składa, że niedługo odbędzie się Chrzest Św. Martynki i postanowiłam zrobić zaproszenia na tę okazję. Wpadłam na ten genialny pomysł dosyć późno, bo 22.00,  a sklepy papiernicze o tej porze zamknięte...:) Mając więc do wyboru tylko kilka papierów w domu udało mi się wymodzić to co jest na poniższych zdjęciach. W sumie wyszło prawie tak jak chciałam, bo prosto i w miarę ładnie (tak mi się przynajmniej wydaje:D)  Marzyła mi się w sumie kolorystyka miętowo-różowa... ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma:) Wydaje mi się, ze wyszły nawet ok... Choć wiem, że nie są tak cudne jak robi wiele naszych blogowych scraperek to i tak jestem z siebie trochę dumna (bo przecież nie mam doświadczenia w scrapbookingu) :)



Światło nie sprzyjało robieniu zdjęć  i nie udało się wszystkiego ująć na jednej fotografi.
Tu miało być widać, że papier nad koronką pięknie się mieni....niestety na zdjęciu widać tylko trochę...
 ... a tutaj lepiej widać jaki wzór widnieje na papierze pod koronką:)

Bardzo Wam dziękuję za komentarze pod ostatnimi postami-one dodają skrzydeł i chęci do dalszego działania:)
Dobranoc Wam życzę:)

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie proste wykonanie:) Zaproszenia są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. proste i piękne, i najważniejsze w Twoim wykonaniu:) Bardzo mi się podobają:) Gratuluje!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak powinny wyglądać zaproszenia na chrzest ! najprostsze najpiękniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bądź dumna! Masz do tego pełne prawo :-)
    Zaproszenia są śliczne!
    Ja się właśnie przymierzam do zrobienia zaproszeń na 10 rocznicę ślubu - ale nie mam kompletnie doświadczenia i nie wiem, co mi z tefgo wyjdzie! Ale chociaż pomysł w głowie jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie proste podobają mi się nawet bardziej niż te udziwniane.
    Wyszły śliczne.
    Pozdrawiam.
    Zapraszam na candy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaproszenia są bardzo ładne. Myślę, że prostota w zaproszeniach to najlepsza droga. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaproszenia są przepiękne! Takie skromne i eleganckie. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) Chciałam zarosić Cię na moje urodzinowe Candy. Na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)