wtorek, 26 listopada 2013

szmatki sensoryczna dla niemowląt

Witajcie:)
U nas dzisiaj spadł już pierwszy śnieg, a jak tam u Was?:) Co prawda nie poleżał zbyt długo, bo się roztopił szybciutko, no ale był...:) 

*****
Pamiętacie szmatkę sensoryczną, którą szyłam jakiś czas temu? Spodobała się kilku mamom i zamówiły u mnie w innych wzorach. Udało mi się zdobyć taki milusi różowy i niebieski materiał do przytulania. Strasznie się cieszę, bo dłuuuugo go szukałam :) A więc nowe szmatki do przytulania dla najmłodszych.

dla chłopca
 i dla dziewczynki
pozdrowionka:)

5 komentarzy:

  1. śliczne i takie kolorowe....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Są super. Ja jestem przyszłą mamą ale szmatki już wpadły mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne wzory :) też mam w planach uszyć taką szmatkę dla mojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze :) ta z sówkami cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodkie!!! Prześliczne. a te metki sa obłędne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)