sobota, 23 listopada 2013

szeleszczące szmatki geometryczne dla niemowląt

Martynka doczekała się od mamy wreszcie czegoś dla siebie :) Uszyłam jej takie kwadraty z figurmi geometrycznymi. Nawet nie wiem jak to nazwać... szmatki geometryczne? 
Wyczytałam, że maluchy najlepiej widzą mocne kontrasty, bo nie mają jeszcze takiego dobrego wzroku jak my. Stąd te kolory brązowo-różowe (mimo, że ja kocham pastele). Metki są przyszyte oczywiście do "ciumkania"- nie miałam pojęcia, że maluchy tak bardzo je lubią:) W środek włożyłam taką szeleszczącą folię, dzięki której pobudzany jest zmysł słuchu naszych najmłodszych, i przez co jeszcze bardziej wzbudza ich zainteresowanie. Martyka lubi się nią bawić-najczęściej zgniata w rączkach i wkłada do buzi:)

Tak więc powstały szeleszczące kwadraty do ciumkania :D


a tu przedstawiam jak można wykorzystać je do powieszenia w łóżeczku jako obrazek. Obrazki są dwustronne- dzięki temu można je obracać i  stymulować wzrok malucha
a tu foto z obydwu stron

i jeszcze czerwono-biała.
*****

Poza tym jesteśmy już po Chrzcie Św. Martynki:) Tyśka była bardzo grzeczna, tylko dzwoneczki w kościele nie bardzo jej się spodobały :) 


Dzisiaj chcę się pochwalić prezentem jaki zamówiłam dla Tyśki u Anety z pracowni foggi. Zanim zacznie się nią bawić, minie jeszcze trochę czasu ale nic nie stało na przeszkodzie aby została poprzebierana w nowe ciuszki przez mamusię:) Za pozwoleniem autorki zamieszczam jej zdjęcia


Jak już jesteśmy w temacie Chrzcin Małej to pozwolę sobie pochwalić się jeszcze moją baaaardzo zdolną mamą. Zapytałam czy umiałaby zrobić na szydełlku sukienkę dla Martynki na chrzest.... i zobaczcie co zrobiła. Taką jak sobie wymarzyłam:) 

 


Zdjęcia są niestety baaardzo kiepskiej jakości jak tylko uda mi się zdobyć lepsze to zamieszczę. Mniej więcej jednak widać jak Tyśka była wystrojona:) 

Serdecznie witam nową obserwatorkę mojego bloga-Wiktorię:)

3 komentarze:

  1. No wystrojona, wygląda ślicznie i jaka jest już duża.

    OdpowiedzUsuń
  2. Księżniczka!
    Taka ona piękna i w dodatku tak wystrojona:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)