piątek, 8 listopada 2013

porządki po przeprowadzce...

Przeprowadzka prawie zakończona. Prawie, bo część rzeczy leży jeszcze w kartonach i czeka na przejrzenie, przebranie, ...wyrzucenie, znalezienie na nie miejsca (którego już naprawdę brakuje- no bo wyobraźcie sobie jak w mieszkaniu gdzie do tej pory mieszkały 3 osoby teraz trzeba znaleźć miejsce dla 6:)).
Przebieram cały czas kartony, a mnie cały czas tak ciągnie do maszyny-mam tyle świątecznych planów i wykrojów w głowie-nie wiem czy uda mi się je zrealizować-mam nadzieję, że tak:)

*****
Dlatego, że nie miałam ostatnio czasu nic nowego za bardzo stworzyć (oprócz prezentu na 18-stkę mojej siostry, który kończę i pokaże w kolejnym poście)- pokażę kilka jeszcze zaległych prac.

Czerwoną królicę już znacie ale zostałam poproszona o uszycie kompletu składającego się z króliczki oraz pasującej do niej girlandy z ptaszków.

teraz jak patrzę na ten zestaw to tak trochę świątecznie wygląda ta czerwień.

Kolejną rzeczą jest szkatułka z calineczką dla małej pannicy na gumki do włosów
i w szczegółach :) 

i coś czego jeszcze u mnie nie było- maleńkie puzdereczka na biżuterię:
i to by było na tyle dzisiaj :)

Serdecznie Was pozdrawiam i życzę miłej nocki:)

8 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, żeby na wszystko znalazło się miejsce. A prace piękne, dopracowane po prostu idealne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ta szkatulka jest boska. Napisz cos wiecej o nowym gniazdku;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to wszystko jest śliczne! Króliczka i ptaszki rzeczywiście wyglądają jak świąteczna. Szkatułka z Calineczką jest super. Namalowałaś wieko? bo nie znam takiej serwetki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie praca są śliczne :) Jak na brak miejsca i czasu, to udało Ci się bardzo dużo zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne prace :)))


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję,że na nowym miejscu,będzie Wam dobrze:)A prace cudo,jak zawsze:)Pamiętaj o mnie przed świętami,coś tam bym chciała z Twoich prac:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka :)
    Mam jakąś słabośc do laleczek a tutaj w towarzystwie komponują sie rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)