poniedziałek, 11 listopada 2013

prezent na 18-tke

Tak jak wspominałam moja "malutka" siostrzyczka kończy w listopadzie 18 lat i przekracza próg dorosłości. Naprawdę nie wiem kiedy to minęło.... Zwłaszcza teraz (jak moja córcia przyszła na świat) przypomina mi się coraz więcej historii i wspomnień kiedy to moja siostra była taka mała i zmieniałam jej pieluchy:) Ach ten czas tak szybko leci...:) ale to nic, bo dzięki temu powstaje w pamięci coraz to więcej cudownych zapisków:)-nie myślcie, że narzekam na uciekający czas-tak po prostu na wspomnienia mnie wzięło:)

Do prezentu 18-stkowego dołączyłam dwie rzeczy, które zrobiłam specjalnie dla mojej sis. A były to duża skrzynia na skarby i poducha sowa.
Na szczęście prezenty się podobały więc jestem szczęśliwa:) Obawiałam, że dostanę tą poduchą w głowę przez to, że nie trafię w gust współczesnej nastolatki :)


poducham ma coś około 50 cm- i jest na zamek aby można było wyprać wierzch.


a tu skrzynia, która jest pokaźnych rozmiarów, bo ma  40x30 cm 







10 komentarzy:

  1. Mnie by taki prezent bardzo ucieszył :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bombowy zestaw!!!!!!!!! Ja też chcę taka sowę :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci wyszły oba prezenty! A skrzyniowy motyw jest bardzo w moim guście :) Najlepszego dla młodszej siostry!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty świetne:) Też mam podobne wspomnienia z bratem o 15 lat młodszym, ale do osiemnastki to mu jeszcze troszkę brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne prezenty;-) Wsłałam do Ciebie kilka maili.. chyba spam zjadł... Aneta

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenty, sówka jest urocza :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sówka urocza..ciekawa kolorystyka ..inna . Pozdrawiam Cię w weekend odpiszę kochana .papa !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)