niedziela, 3 listopada 2013

bombki na choinkę z materiału

Witajcie po mojej małej nieobecności. W ostatnim czasie mieliśmy niespodziewaną przeprowadzkę z naszej małej kawalerki do teściów. To był trudny czas dla mnie, bo mąż jeszcze ma niesprawną rękę więc szafki i takie tak "lekkie" rzeczy przyszło mi targać na 2 piętro:) Nie żebym słaba była ale jednak trochę w kość dostałam. Poza tym nie miałam pojęcia skąd my tyle gratów mamy i jak to się pomieściło na 30 m :) Trzeba było zrobić selekcje aby wszystko pomieścić i moje "przydasie" ograniczyć... oj ciężko było się pożegnać:)

*****
Na Waszych blogach widać już świąteczne ozdoby więc i ja pokarzę co tam zrobiłam jakiś czas temu. 
Są to zawieszki na choinkę- takie w sam raz dla dzieci które lubią tłuc bombki:)

Tyle tego powstało:

 A tu parę ujęć z bliska
-powstało kilka kombinacji-na przemian z czerwonymi i kremowymi wstążkami w kropki


 

 


 a tu mała zapowiedź jak mniej więcej chciałabym ustroić choinkę na święta:)

 
serdeczne pozdrowienia dla wszystkich:) 

15 komentarzy:

  1. Super nietłukące się ozdoby choinkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bombeczki:)Dla mojego rocznego brzdąca byłyby idealne::)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to będzie cudnie wyglądało!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ozdoby są śliczne. Wiem jak to potrafi się nazbierać rzeczy i przy przeprowadzce przerażać ilością. W tym roku miałam już jedną przeprowadzkę a następną mam przed sobą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jeszcze listopad się na dobre nie zaczął, a u Ciebie już choinka? I tak trzymaj. Im dłuzej będzie choinkowo tym lepiej. Ozdoby sa śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie ozdoby grzecznie czekają w kartoniku na swoje święta:)

      Usuń
  6. Świetne są te ozdoby :)) Ja też mam nadzieję niedługo przeprowadzić się ze swojej kawalerki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze te ozdóbki, też mam w planach zrobić podobne, może mi się uda;)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne świąteczne ozdoby!:) choinka będzie cudnie się w nich prezentować:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)