sobota, 12 października 2013

Martynka skończyła 3 miesiące

Dzisiaj wielki dzień :) Martynka skończyła całe 3 miesiące-magiczne 3 miesiące:) Zobaczymy czy będzie tak jak mówiłyście- że dzieci wtedy przesypiają zazwyczaj całą noc. Bo na razie nadal mam pobudki co 2-3 godzinki na jedzonko. Ale w tym nocnym wstawaniu  jest też coś pięknego. Kiedy patrzę na Tyśkę taką śpiącą, niewinną i taką spokojniutką to aż serce się raduje mimo niewyspania :) Taką patrzącą na mnie i mówiącą oczami "mamo, daj mi jeść". Naje się i ponownie zapada w błogi sen (no nie zawsze jest aż tak spokojnie w nocy ale ostatnio zazwyczaj tak:))

Martysia jest już coraz większa i pięknie gaworzy. Uwielbiam to:) Patrzeć i rozmawiać z nią:) I te jej śmiejące się oczęta:) Każdy dzień daj mi od niej coś nowego. Coś pięknego:)

*****
Jak pewnie zauważyłyście zmieniłam banerek u góry. Teraz jak na niego patrzę to wydaje mi się, że za duży misz masz na nim jest i chyba tak średnio wygląda... Co o nim myślicie tak szczerze?

*****
A żeby nie było tak bez żadnych zdjęć...W ostatnim czasie odbyły się dwa śluby, na które powstały
 dwie różne skrzyneczki na koperty:


Pozdrawiam was cieplutko:)

8 komentarzy:

  1. Piękne skrzyneczki. A co do banerka to wcale nie jest przeładowany. Moim zdaniem oddaje po prostu natłok fajnych rzeczy, które robisz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie skrzyneczki są śliczne. Bardzo lubię zieleń, więc ta druga podoba mi się szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze Synek ma 11 miesięcy a ja do tej pory nocy nie przespałam całej,bo jeszcze na piersi jest,ale na butelkach jest lepiej:)Po drugie banerek fajny,bo pokazuje co robisz,a skrzyneczki bardzo fajne:)Dostałaś maila??

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę,że masz więcej optymizmu,cudowny post!!!Zobaczysz będzie łatwiej:)A najpiękniejsze chwile z maleńką przed Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie skrzynie są obłędne! Uwielbiam styl Twoich prac. Boskości prawdziwe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te Twoje prace.Banerek super bo widać na nim wszystko co wychodzi spod Twoich zdolnych i pracowitych rąk. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)