poniedziałek, 7 października 2013

Morskie ozdoby

"zawsze po burzy wychodzi słońce"
"przywołuj same dobre myśli"
"Icek Ty się nie martw kiedy jest źle,Ty się martw kiedy będzie dobrze!!!Bo po dobrze zawsze przychodzi złe a gdy jest źle to zaraz będzie dobrze!!!:)"

to tylko kilka z słów pod ostatnim postem-baaardzo Wam dziękuję że jesteście, zaglądacie i wspieracie w tym trudnym dla mnie czasie:) Wiem, że na pewno za jakiś czas w końcu sinusoida będzie u góry, a nie na dole tylko trzeba trochę poczekać...:) 
Siostra już w domu ale jeszcze trochę się poleczy... 
Tylko Martysia jakiś katarek załapała i ma mały kaszel.. co się wtedy robi? Nie chcę paniki siać... może to od ogrzewania? ale chyba trzeba skonsultować to z lekarzem...?

Dzisiaj udało mi się spotkać z koleżanką, z którą nie widziałam się baaaardzo długo-parę lat. To było bardzo miłe spotkanie chociaż ciut krótkie. Ja na szczęście dostałam nowych sił i trochę odpoczęłam:)

*****

Ostatnio dostałam zadanie-uszyć ozdoby w morskim stylu. Powstały oto takie cosia:)



a jak już jesteśmy w morskim klimacie to jeszcze pudełeczko do kompletu:)
 trzymajcie się ciepło:) i miłej nocki życzę:)

10 komentarzy:

  1. Piękne ozdoby. Zdrówka dla maleńkiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cosia są piękne,chętnie przygarnę do sklepu:)I co?Mówiłam,że będzie lepiej-to ja Twój Icek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie,że siostra już w domu:-) Wszystko będzie dobrze:-) a co do katarku to też był jak Krystian był malutki.Żadna infekcja tylko w domu było za suche i nawilżacz kupiliśmy i było o niebo lepiej:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawiało morzem :))) a myśli dobrych nie wypuszczaj :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jak morsko tu u Ciebie i jak wakacyjnie. Konik morski urzekł mnie całkowicie. Aleskrzyneczki też sa ekstra. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. I bardzo dobrze! Byle do przodu :-)
    A morskie ozdoby są naprawdę śliczne - szczególnie w grupie tworzą piękny widok :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ty to cudne "cosie" szyjesz. Aż mi dziś zaszumiało i zapachniało morską bryzą:-)
    I wcześniejsze szare serca bajkowe.
    Dużo zdrowia życzę:-) Bardzo dużo:-) Wszystkim bliskim i dalekim:-)
    Pozdrawiam jesiennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ozdoby. Materiał idealnie nadał się do tematu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super te morskie dekoracje!!! Zdrówka życzę!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewelinko ! widać ,że co nas nie zabije to nas wzmocni...te ozdoby są oszałamiająco śliczne !
    Katarek minie ...być może kaloryfer niech Martynka dużo pije i pije i pije może się obędzie bez lekarza :)
    Współczuje Ci kochana ostatnich wydarzeń ..oby los się odwrócił ...pewnie jeszcze trochę ale na święta radośnie cieszyć się będziecie i wszystko będzie tylko wspomnieniem :) Miejcie się zdrowo Ty i reszta ! Pozdrawiam każdą cierpiącą duszyczkę ! Pa !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)