środa, 23 października 2013

duży królik Tilda

Przedstawiam Wam nową królicę:) Jest większa niż dotychczasowe króliki-ma ponad pół metra. Powstała już dosyć dawno ale jakoś umknęło mi pokazanie jej wcześniej. Śpi sobie razem z Martynką w jej kołysce. Na razie tylko patrzą na siebie i poznają się, gdyż moja córcia jeszcze nie umie złapać jej za łapkę ale jeszcze trochę i razem pobiegną:) 

A tak na marginesie to piękna pogoda nam się zrobiła. Cudnie chodzi się teraz na spacery i ogląda jesienne panienki drzewne zmieniające swoje liściaste szaty:)


i dla porównania z mniejszym królikiem

Miłego wieczoru Wam życzę:)

9 komentarzy:

  1. Cudny i wielki:)No właśnie zanim się obejrzysz Martynka będzie biegać...Poród doskonale pamiętam...a za miesiąc rok będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. Twoja córka będzie miała dzięki mamie super zabawki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne. Dopracowane, takie słodkie; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat zawitałam w złą pogodę bo u mnie padało...choć z efektownym właśnie zakończeniem w postaci kolorowego zachodu słońca ! Królica super zapewne umila spanie Martusi ! Ach jak ja bym chciała umieć takiego króliczka..ale to ponad moją cierpliwość te chude łapki wypychać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta królisia :)
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na 'jesienne candy' na moim blogu jocart-pracownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba..Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)