niedziela, 22 września 2013

przydasiowo

Zawiało kurzem u mnie na blogu przez to co ostatnio dzieje się u mnie w życiu. Dzisiaj zawiozłam męża do szpitala i w końcu jutro będzie miał operację. Będą składali mu "do kupy" bark i obojczyk. Oj biedny nacierpi się jeszcze przez ten wypadak.... 

*****

Ale nie o mnie i mojej rodzinie chciałam pisać w tym poście tylko o wspaniałym sklepiku jaki otworzyła Ola z Frankowego Zakątka. Nad jego otwarciem pracowała dzielnie cały rok i naprawdę zrobiła go świetnie. Grąco polecam abyście do niego wchodziły i kupowały cudowności jakie w nim oferuje.
A tutaj link do sklepiku Przydasiowo.pl

W związku z otwarciem sklepiku Ola zorganizowała Candy, na które również gorąco zapraszam:)

1 komentarz:

  1. Faktycznie, sklepik rewelacyjny!!! Dzięki za podpowiedź:-) Oby operacja się udała!!! Życzę mężusiowi szybkiego powrotu do zdrowia i pełnej sprawności i cierpliwości, bo na pewno będzie potrzebna:-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)