niedziela, 22 września 2013

króliczki i skrzyneczka urodzinowa

Nie koniec postów na dzisiaj. Martynka usnęła, a ja chcę troszeczkę odkurzyć bloga i pokazać kilka z moich prac. Powstały one jeszcze w wakacje ale jakoś nie miałam jak Wam ich pokazać przez nową sytuację jakiej się doczekałam-czyli opieki nad moją maleńką Martysią.

Na początku przedstawiam Wam króliki.




 i kolejną skrzynkę na skarby.... Julki:) To już któryś z kolei prezent dla Julki-tak wiele jest ich wokól nas :)

Przed chwilą dzwonił mój Wojtek ze szpitala i trochę mi lepiej :)
Jak dobrze usłyszeć przed snem ukochanego męża:)

pozdrawiam Was serdecznie i zyczę miłej nocki:)

5 komentarzy:

  1. Króliśki śliczne i skrzyneczka też! Znowu piękny obrazek retro :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to odwiecznie jestem w Twoich króliczkach zakochana mogłabym mieć ich całą kolekcję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczki cudowne i skrzyneczka bardzo fajna - ja bym była zachwycona takim prezentem :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Króliczki są fantastyczne. Mała jak będzie nieco większa na pewno chętnie się takim pobawi:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)