niedziela, 1 września 2013

Potrzebuję pomocy

Tak jak w tytule. W miejscu, gdzie zawsze kupowałam tasiemki teraz nie ma tych co potrzebuję i nie wiadomo kiedy takie sprowadzą...a potrzebuję je na"wczoraj" Sprawa jest dla mnie pilna, bo muszę coś dokończyć na wrzesień i zabrakło mi tych dwóch kolorów ze zdjęć poniżej (czerwona w białe kropki i biała w czerwone grochy) szerokość to ok 1 cm. Czy któraś z Was ma dostęp do takich tasiemek? 


Są one zawijane na takich szpulach po 5 m ( na zdjęciu mam tylko zawijane po 3 wzory z każdego koloru ale te czerwone, których potrzebuję są nawijane po 5 wzorów) Taką szpulę kupowałam u mnie po 12 zł.

Jejciu mam nadzieję, że któraś z Was odezwie się i mnie uratuje. Z góry dziękuję:*

1 komentarz:

  1. Przykro mi wiele innych ale nie takie :( powodzenia !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)