poniedziałek, 26 sierpnia 2013

skrzynka na wino (ślubna)

Spełniło się moje marzenie. A było nim pospać w nocy ciut dłużej niż dwie godziny jednym ciągiem:) Teściowa i szwagierka przejęły nocne karmienie Martynki i spałam... uwaga... 8 godzin. Jestem szczęśliwa i wyspana, bo takie wypoczęcie mam pierwszy raz od 1,5 miesiąca :D Strasznie Wam jeszcze raz dziękuję kochane za to nocne czuwanie:)
Manita jak napisałaś o tych nieprzespanych nocach z bliźniakami, że budziły się na zmianę to już przestałam marudzić:)  nie mam pojęcia jak radzą sobie mamy trojaczków bądź czworaczków... masakra jakaś:) 

Mam więc dzisiaj ciut więcej siły aby zamieścić post i poodwiedzać Wasze blogi dogłębniej niż dotychczas:)
Szybciutko coś pokażę i uciekam buszować do Was:)

Zrobiłam dwie skrzynki z tym samym wzorem. Są prawie identyczne ale ciutkę różnią się serduszkami na wieku i w środku. 
Ostatnimi czasy Młodzi proszą o alkohol zamiast kwiatów i z takim zamiarem powstały skrzyneczki-jako pudełko na wino i kopertę z kaską:)

Oto pierwsza z nich:

i druga:


9 komentarzy:

  1. Kochana mój Synek miał do 6 miesiąca koli i w nocy i w dzień cały czas płakał- masakra:( teraz ma juz rok ale dalej nie ma takiej całej przespanej nocy:(
    Ale i tak Go KOCHAM i bym Go nie oddała ani nie wymieniła;)
    Jego uśmiech wynagradza wszytko:)
    Wytrwałości!!!!
    Będzie dobrze, zobaczysz;)

    Skrzyneczki są super:)

    Zapraszam Cie na moja JESIENNA WYMIANKĘ:)


    OdpowiedzUsuń
  2. Obie skrzynki są świetne. Ja też zakupiłam skrzynkę na dwa winka z przeznaczeniem jako prezent ślubny zamiast kwiatów. Teraz tylko ją ozdobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne skrzynki!:) Młodzi na pewno będą zachwyceni:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się,że odpoczełaś...email już w drodze!!!Całuski!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzyneczki śliczne:)A co do spania to masz bardzo dobrze Kochana:)Ja od 9 miesięcy przespałam najdłużej 4 godziny i nie mogę się doczekać 8 godzin snu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są te skrzynki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna skrzynka i pięknie wykończona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzyneczki cudowne, uwielbiam pastele.
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie. Zapomniałam dodać, Twoje maleństwo jest przeurocze.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)