piątek, 16 sierpnia 2013

prezent na chrzest

ojojoj  mam nadzieję,  że to nie będzie tak już cały czas, że tak mało czasu dla siebie będę miała i na blogowe sprawy również... Mam wiele, rzeczy do pokazania, które zrobiłam jeszcze przed wakacjami i porodem ale nawet chwili aby zamieścić tu ich zdjęcia...:( 

Martynka jest bardzo wymagająca... Kolki co prawda nie występują już tak często (dziękuję za podpowiedź z kropelkami Sab Simpleks) ale moja córcia jest aktywnym dzieckiem i bardzo mało ostatnio śpi... Nie mogę więc nawet odespać w ciągu dnia nieprzespanej nocki (pobudki nocne nadal co 1,5-2 godz na karmienie).
  No ale cóż jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma:) 

Cieszę się, że chociaż teraz mam chwileczkę :) Mogę Wam więc pokazać skrzyneczkę na chrzest dla chłopca, którą zrobiłam jeszcze w czerwcu. Zdjęcia reszty prac będę sukcesywnie zamieszczała. 



 Przepraszam też, że nie odpisuję od razu na maile ale naprawdę nie ogarniam na razie siebie i tego co się na około mnie dzieje. Obiecuję, że jak tylko znajdę te "pięć minut" to wszystko nadrobię. I maile i odwiedziny na Waszych blogach.

7 komentarzy:

  1. Szkatułka jest śliczna.
    A co do zarwanych nocek, to na pocieszenie powiem, że im dalej w las ;) tym będzie lepiej. Pamiętam jak bliźniaki budziły się co dwie godziny w nocy i to na zmianę, tzw. hardcore. Jedno się budzi, zje swoje w tempie dość niepospiesznym, do łóżeczka, mama pod kołdrę a tu drugie głodne. Oj działo się, działo. Z każdym następnym miesiącem było lepiej. Pamiętam dobrze pierwsze swoje przespane 4 godziny, jaka ja byłam szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewelina,musisz przetrwać ten czas:)))Ja też mam trochę zamówień,ale czekam,aż będziesz miała trochę czasu,ponieważ w pełni rozumiem,co się dzieje teraz u Ciebie:))Zamówienia nie zając nie uciekną a teraz najważniejsze abyś cieszyła się malutką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzyneczka śliczna:) Życzę więcej odpoczynku i chwil dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh piękna... w stylu retro - więc to, co najbardziej kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekna skrzyneczka! Świetnie Ci wyszła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamy ponownie wśród żywych :)
    Skrzynka bardzo ładna, lubię tę serwetkę. I kolor taki radosny :)
    Z tym niewyspaniem będzie jeszcze różnie, co tu się czarować :), ale za to jak się docenia każde kolejne kilka godzin przespane jakimś cudem ciągiem :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)